Seljecup

I 21 år har denne songen blitt spelt på stadion

Etter to strake opprykk på starten av 2000-talet, blei Bjørn Inge Berge så inspirert at han i 2005 skreiv songen «Vi e Selje». Sidan då har songen vore ein gjengangar i stadionanlegget på Selje idrettspark, og under Markeringa av Seljecup nr. 30, laurdag, kunne ein høyre den live.

Spel av

Kva er best med cup? Reiel, Gustav og Filip fekk mange svar

Under Seljecup 2025 slo Reiel Dybedal-Helgesen, Gustav Sørstrand og Filip Nygård Sørstrand av ein prat med fleire av dei som kosa seg på cupen. Både deltakarar, frivillige og ... ein hund (?) fekk bryne seg på spørsmåla frå dei unge stuntreporterane.

Spel av

Her stiller over 200 frivillige opp for å gjennomføre cupen

Fjordenes Tidende blei med bak kulissene før, under og etter årets Seljecup.

Spel av

Måløyjentene gjekk heilt til topps

Måløy FK sitt lag i J13/14-klasse gjekk heile vegen og sikra seg førsteplassen i A-sluttspelet under årets Seljecup. Vi slo av ein prat med Eili Silden og Inger Sofie Reed Riise etter kampslutt.

Spel av

Siste frå Seljecup